PREDMET
Dogodke, ki se dogajajo skozi čas, je včasih težko razumeti kot celoto, verjetno zato, ker je njihov časovni okvir zelo obsežen ali pa, ker preprosto ne pritegnejo naše pozornosti. Predstavljanje časovnih sekvenc v obliki slike, ki si jo je mogoče subjektivno ogledati v določenem trenutku, omogoča prikazovanje časovnih vzorcev. Če predstavimo časovno sliko kot vizualno poezijo in ne kot znanstveno vizualizacijo, spodbudimo pristop z domišljijo in ne z analizo. Čas uniči vse, kar nam je drago, a vsakdanje preživi. V svetu domišljije se čas giblje v nepričakovanih smereh.
UMETNIK / UMETNICA
Paul Hertz je svobodni umetnik in kustos, ki poučuje umetnostno zgodovino in studijsko delo na področju novih medijev na School of the Art Institute of Chicago. Na področju računalniške umetnosti ustvarja že več kot trideset let. Pri svojem delu uživa v disfunkcionalnem pripovedništvu, lažnem simbolizmu, intermedijih, programskem čarovništvu, hroščarstvu in družabnih vmesnikih. S svojimi deli se je predstavil na številnih mednarodnih festivalih in simpozijih.

paulhertz.net